Selamat Berkenalan

Assalamualaikum..Selamat Berkenalan dgn A&T Muffin..Blog ini memaparkan produk-produk keluaran kami,rangkaian jualan kami dan kami juga menyediakan perkhidmatan tempahan untuk majlis-majlis rasmi dan tidak rasmi..Call kami cepat di talian 017-4363082

ORDERS AVAILABILITY

Only for serius buyer and customer. Please mention your name whenever sms/text me. Will reply all mails as soon as possible =)

Salam Mesra..

Author: A&T Muffin // Category:

Selamat datang ke laman Awina & Trisyia Muffin.. Satu-satunya laman yang membawa anda melihat pelbagai aneka pilihan kekcawan dan kek,khususnya kepada semua penggemar kek.Lebih-lebih lagi kepada mereka yang bercadang untuk mengadakan majlis sambutan harijadi, rumah terbuka, anniversary dan apa jua majlis..

Sukacita dimaklumkan,di sini kami sedia menerima tempahan anda berupa kek-kek harijadi, kek anniversary, cup cakes, muffin, muffin hias..

Kami juga memerlukan pengedar untuk memperluaskan lagi produk kami ke serata dunia.Al-hamdulillah,setakat ini kemegahan nama “A&T Muffin telah menakluki beberapa buah negeri,antaranya P.Pinang,Kedah,Perak,Selangor dan KL.Kini,kami memperluaskan lagi dengan mambuka kilang baru untuk pasaran bahagian tengah dn selatan..

Kami juga menyediakan makanan ringan seperti pizza untuk dipasarkan ke kantin sekolah-sekolah.Akhir kata,sokonglah kami sekaligus memartabatkan barangan produktiviti tempatan yang juga diyakini halal.

0 Responses to "Salam Mesra.."

Post a Comment